Tillbaka mu ;)

Nu har jag duscha, men vem bryr sej? hah..

Iallafall har jag ju typ städa o tvättat en massa idag. Efter de, runt 5, så  träffade jag Sigrid o Rebecka i västermalmsgallerian o där köpte jag hårfärg som jag skulle färga bort utväxten me. Den försvann nästan, asså man ser typ lite ljusbrunt där uppe, men jag tycker att de blev fint ! :)

Imorgon ere skola igen då, boring.. men om 5 veckor ere sommarlov ! :o  fan vad snabbt tiden har gått egentligen, eftersom nyss vare ju typ 2 månader kvar?
Ajja, fett najs de e. Börjar få sommar-feelings av värmen o solen som har dykt upp.
Hoppas de verkligen blir varmare, hallå, de e ju liksom 2 maj? :s

ska sluta snacka en massa onödigt nu XD


två bilder från när vi färga håret XD

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0