Gör pannkakor

Nu är jag fräsch igen ! Har nyss typ duschat och raka benen.
Just nu så håller jag på att göra pannkakor och försöker sitta vid datan samtidigt, svårt ! men pannkakorna blir så där gyllenbruna som dom ska bli :)



Imorgon har vår skola elevensval dagar och vi ska, eller ja, sigge o avz + några andra i klassen, ska ha stadsvandring. Elevensval dagar e sånna dagar som man väljer vad man ska göra istället för att gå i skolan. I 6:an fick man välja typ om man vill vara med hästar, elr gå på cirkus elr vad de va, på elevensval dagarna. Och dom va en vecka, nu e dom bara 3 dagar..
Iallafall kommer jag ha stadsvandring o då måste vi ha matsäck me oss o så, så  gör pannkakor !! Okej, de då va väl inte så intressant och vart tog de seriösa vägen!? :o
Men kommer ta bilder och så, så va inte oroliga :)

Här kommer några bilder då första snön föll ner:

När ja, sigge o avz skulle gå utevägen till lunchen så blev vi bombade med snöbollar från Filip och Måns !


Skolans bakgård, ingen lärare va där, så man kunde ha snöbollskrig, OBS; ingen e beredd på bilden..


Jag tror att jag och Sigge blev mulade på den här bilder, så vi skulle typ springa efter o sen mula dom som mula oss :P


Okej, helt oberedda på bild,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0