10+ i solen :D

Hejjhejj bloggisen :)

Idag är jag extra glad eftersom det är 10+ ute i solen! Jag kunde inte fatta det först när jag kollade på den där mätaren.. Iallafall har jag sjukt mycket vårkänslor nu :P  Varje morgon när jag vankar och drar upp rullgardinen så tror jag att det är sommar eftersom det är så ljust ute, hah :P
Idag har jag inget att göra, kanske ska ta och fräscha upp mej lite och sen messa runt kompisar och kolla vad dom ska göra, eller något åt det hållet.. eller så är jag bara hemma..

Igår såg jag ju Alice i underlandet. Den var faktiskt jätte bra :) hahaha, den var jätte rolig :D Fast vi såg den inte i 3D utan vanlig.. Vill se om den i 3D XD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0