Utee......

Jag typ nyss kommit hem från att ha varit ute (i donken) och ätit..
Tidigare idag så gick jag och Sigrid till en frisör och tog hål i öronen. (jag tog typ 2 stycken..) Och sen efter det så drog vi till donken och sen till ett café och åt semlor :D  Jag har redan ätit 4,5 stycken, tjockt va? ;)

Till Linda: Jag hänger med dej nästa vecka när du tar hål i örat och sen kan vi gå och köpa färglinser, right? De blev som de blev, haha, jag går inte med Julia, eftersom vi hade planerat de och allt.. Tänker inte sviiikaa!



Kommentarer
Postat av: linda

:D <3

2010-01-29 @ 20:46:09
URL: http://lillisenlindan.blogg.se/
Postat av: Anonym

ööh vadå typ två stycken.. ?

2010-01-31 @ 22:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0