SORRY

Sorry att jag inte har bloggat på ett tag! Men det är för att jag inte har haft någon internet på dom här senaste dagarna och så. Har faktiskt försökt komma in, men det har inte funkat, förren nu...  Och så har det hänt en annan tragisk grej, på tisdags... :(

Men nu är jag tillbaka, fast utan bilder, det får ni läsa om i nästa inlägg...
Men mitt liv har rullat på som vanligt.. Jag har varit i skolan, haft mitt första typ prov idag också? Jag klarade det, eftersom om man är så smart som jag klarar man det och kommer ihåg att plugga.
Efter skolan var jag hos Sigrid och kollade på film och åt mellanmål, varför heter det så? Iallafall var Andres och Filip nära på att också komma in, men vi lurade bort dom med att säga att Sigrids pappa är hemma, hahaha och de var han ju faktiskt inte :)


bild tagen nyss..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaahah!! FJORTIS!! HAHAHAHAHAHAHAHA XD

2010-01-17 @ 10:49:14
Postat av: Idaaah

Haha, kul att du kollar in du me, jag blir verkligen glad!

Tyck att jag ären fjortis, jag bryr mej inte eftersom jag inte känner det, men jag skulle endå inte ta åt mej om jah ens gjorde de? Och du vågar inte ens säga vem du är, fegt?

Kom och säga det ansikte mot ansikte, vi ses :)

2010-01-18 @ 19:16:10
URL: http://idase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0