Kungsberget idag!

Idag var jag i Kungsan. Det var skit kul! Jag tog lite bilder med min mobil kamerna.. och sen hade Avz med sej en riktig kamera så vi har bombat med bilder med den, så ni får fler bilder senare..
Ajja, jag ramla inte en enda gång, stolt.. 

HAhahahhaha, jag och Sigrid åkte den röda backen, så skulle sigge åka baklänges och hon sa "kolla ida!" och så började hon åka baklänges och sen vet jag inte vad jag gjorde men jag råkade åka bakom sigrid så att hennes skidor åkte på mina och hon ramlade baklänges! Det såg så jävla kul ut, ni borde ha sett!!!  Några killar från sittliften såg oss och typ låssasskrattade skit högt..








Sigrid gjorde en gubbe av bussätet :D


Kommentarer
Postat av: Sigrid

Fan heller! den lilla skiten är nt jag!

2010-02-23 @ 17:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0