Inget bloggande igår..

Igår så bloggade jag inget, eftersom Sigrid var här och sov över, haha. Vi hade det kul, det mesta satt vi och nördade sims 3 typ, och sen satt vi inne i msn och fb, sen mer sims och sen blev det film. Nu har Sigrid iallafall dragit hem till sej :P
Det blev inga bilder från igår kväll..    Ajjuste! Hahahhaha, vi skulle gå och hämta Hanna från eira klockan 22.00 eftersom hon var där på discoo, så vi joinade henne, HAHAHAHHAHAHHAHAHA ;)). Det var kul!

Jag fick också låna Jossans Mario spel till Wii. Haha, det är skit kul, iallafall när man spelar två, ni borde verkligen pröva!! Jag och Sigrid satt och garvade runt 00.00 så att mamma fick säga till oss att sluta med spelet.



Gammla bilder..


Kommentarer
Postat av: Gerbilälskaren

Äe,det där Mario nintendo wii ska jag allt ta och köpa!//Hanna

2010-02-15 @ 15:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0