Halv stuudieedaag!!!!

Idag hade vi halv studiedag. Vi slutade efter lunch..
Ska dra om typ 2 timmar till hemspråk (booring)..

NÄSTA TORSDAG SKA JAG TILL KUNGSBERGET, MED SKOLAN :D:D:D:D:D
Ska åka dit med Sigrid, Jossan, Vera, Avz och sussie. Hahah jag och Sigrid  har besämt att vi ska åka mot skolan redan 05.20 för att få bästa platserna i vår buss. Vi ska ju nämligen sitta i den i 3 timmar typ..

Jag kan förklara lite bättre:
Vår skola har vinteridrottsdag nästa torsdag. Då får man välja om man vill åka t.ex skridskor, gå promenad, åka skidor m.m..
Jag åkte skidor förra året och det var skit kul, iallafall bussresan. Det är skit kul att åka buss med kompisarna. Käka godis, dricka coola, äta chips och bara flumma!  Såklart kostar det pengar, dom hyr ju typ 5 stora bussar och sen så betalar man för skidpaket och liftkort.
Dom bästa platserna är dom längst fram. Man kan sitta bara 4 och så har man typ en egen tv och ett stort jäkla fönster där man ser ut, utan att behöva må illa haha..  Ajja, vi ska iallafall ta dom!!!! :))







Pixs from the day:


Jag typ nu..


Kommentarer
Postat av: Gerbilälskaren

Jag tänker också åka skidor i Finland!!!//Hanna

2010-02-15 @ 15:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0