Tjatja

Tja.
Sorry för att jag inte har blogga på ett tag, men det är för att internet har varit sär och inte vilja funka som den ska. Fick igång den nu, så nu ska de bli mer bloggning!

Igår så var jag och shoppade med Avz.
De blev en ny munkjacka från bikbok, för 150 kr.
De blev en ny T-shirt från Gina Tricot, för 49,50 kr.
De blev en ny fondation från H&M, för 130 kr.
Jag köpte också en skateborad från Stadium, för 199kr, fast fick den för 99 eftersom hon i kassan räknade fel..
Ska pröva skejta nu :P
Ni får bilder på allt senare !



bjuder på den -.-


den randiga munkjackan är den nya som jag köpte från bikbok!

Kommentarer
Postat av: Sigge♥

Asså, ida du får inte 1000 spänn av mej, skojja bara, fattaru väl?! Du kommer slå dej, dumma unge!♥

2010-04-11 @ 20:30:56
URL: http://siggisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0