OMG hur vågar han? :O

hejhej,

idag så var jag i skolan som vanligt.. men på bilden så hade vi bild, så skulle jag hämta färger och byta vatten på burken, så  kommer en kille i min klass som heter tobias "bönan" mader och slänger lera på mej. då slänger jag ju vattnet på honom av en reflex så slänger han hela j'vla burken med lera på mej.
Den studsar också så att den kommer på precis i alla i hela klassen, alla hade fått en fläck. Men de va fan hemskt, håret, kläderna och allt blev förstört.. OM de inte går bort,  så får han köpa nytt allting !

efter de så drog jag och sugrid hem till mej och jag dushade och böt kläder och skit.. sen hade vi typ 2,5 timme på oss, så vi lekte fjortisar och va inne i msn, och nisse va inne så AHHAHA, !!!
ni får bilderna i nästa inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0