Snart ska jag ut, ensam

Snart ska jag ut och köpa en mascara till mej, och dock blir det själv. Ska också försöka hitta en rosett. (ni vet, en såndär man setter fast i håret?)  Efter det ska jag hämta syskonen från dagis och efter det ska jag vara hemma. Jag är ju sjuk :/ Eller sjuk och sjuk, jag får ont i huvudet ibland och sen går det bort och sen är jag astrött?

Nu ska jag inte sitta vid datorn längre, utan gå och kolla på min nya favorit kanal, Animal Planet. ;)

OBS:
Anledningen till att det inte kommer så mycket bilder är för att jag sitter vid en gammal dator som inte vill ta in USB-sladden. Jag ska få en ny laptop efter jul, eller runt jul någon gång och då kommer bilder från varenda dag. Jag lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0