msn-konservation (eller hur det stavas..)

alicia säger: TOOOOOOOOOOM

alicia säger:

Ida säger:

CAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLEEEEEEEEE

alicia säger:

hanky e snusk

Ida säger:

AAAAAADDDDDAAAAAAAM

alicia säger: hahahahahahahahhahaha

Ida säger: såg du vad han gjorde med mej?

Ida säger: hanky alltså

alicia säger:

CAAAALLE E DAMPSÖT XD

alicia säger:

alicia säger: calle?

alicia säger: ::

Ida säger:

CALLE ÄR MIN

alicia säger:

peddosmilade han??

Ida säger: ja

alicia säger: hihi och tom är min ::

alicia säger: idacale

alicia säger: shiet de går

alicia säger: brb

alicia säger: aja jag hann inte

alicia säger: så how will it be ::

Ida säger: och när jag frågade om en kram så typ tog han tag i min arm och ströp den och sen gav han en kram och släppte inte handen, men sen gjorde han det och sen verkade han vilja stanna sådär i en evighet för han släppte aldrig, så jag fick dra mig ur.. XD

alicia säger: hahaha vem? ::

Ida säger: hanky

alicia säger: hihihihii han e peddo B)



Fattar ni något av det här? Tror inte det XD Det är bara jag och alicia som gör det! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0