Såhär var min dag..

Nu vill ni väl veta hur min dag såg ut? Eller, ni får ju inte bestämma, det är ju jag!
Iallafall, efter skolan (Vi slutar kvart i elva..) så drog typ alla till Sigird. Eller kanske inte alla, men jag, Sigrid, Mirre, Filip och Andres. Egentligen skulle Ludde typ också med, men sen drog han, för han skulle ut och röjja stan ;)
Och där loggade vi in i facebook och upptaderade status och tog bilder med "Youcam" som vi skulle ha som profil bilder, men min blev ingen fiin, så jag la såklart inte upp den...
Sen började Sigrid och Mirre baka chokladbollar och dom skämtade med mej att jag var kille så jag fick inte baka, så jag hållde koll på killarna :P  Sen satte vi oss och kollade på Kill Bill, HAHA!
Efter typ halva filmen så byggde vi fottorn? Så fick vi spola tillbaka, för vi missade en hel del och fjärrkontrollen fick ingen kontak.. Fast sen fixsade Filip den..

Komplicerat va?
Tack till alla som läste det bästa inlägget ever! Ni är verkligen goda läsare!


Sigrid <3


Filip och Hjalmar <3 
(Fast synd att Hjalmar inte kunde hänga med, för han skulle göra något annat :P)

Filip, fast han asgarvar på bilden, och den är typ tagen förra året? Hade ingen bättre..


Och så söta jag förstås! :D

Sorry brudar, men jag har ingen bild på Andres, eller inte inlagt i datorn.. Men jag har en massa på mobilen, väntar redan på laptopen!! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0