I stan nu

Haha, märkte ni hur mycket det snöade, så pass mycket att det blev snöstrom.
Jag óch typ 7 till ("Xsos", Filip, Avz, Sigrid, Albin, Hjalmar, Noa, Ludde och Xavi) drog till vivo, för vi skulle köpa något, minns inte vad..
Sen när vi skulle tillbaka så sa ludde att vi skulle gå över västerbron i snöstrom! Jag var jätte rädd för att flyga över staketet och till vattnet, men som tur gjorde jag inte det ;) Hahah, det var grymt kallt och jag frös till is och allt?

Nu är jag i Tc med Alicia och vi vet inte vad vi ska göra? Kanske gå till konsärhuset eller vad det heter.. Ajjuste, vi såg Idol-Calle nyss också, vår vanliga tur. :)
Ikväll så ska jag kanske till New Moon med Alicia och hennes kompis Bella. Såklart så ska vi kolla på Park i sturegatan. (Alicia har ju faktiskt fixat vip-biljetter.)

Stay at my blogg // Idase


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0