Hur orkar man?

bara för att jag har en stor blogg så vill jag inte att du ska kopiera mina blogginlägg, och dessutom göra dom sämre! så lågt av dig! bara för att du inte kommer på eget?
jag har fler läsare än dig, så dah!

du kommer aldrig få t.ex. över 20 kommenterar på en frågestund, ever.. ;)

ännu en gång är det bevisat.
******* är bra på att blogga,
så bra att folk kopierar..

(jag vet att du läser min blogg, haha vem gör inte?, så sluta kopiera, copy cat)


Hahahaha, driver du med mej? Släng dej i väggen, du har aldrig fått över 20 komentarer själv, eller kanske då du hade din frågestund och mutade dina läsare och vänner att fråga dej en massa saker, för dom i själva verket inte ens läser din blogg? (Utom dom som läser din blogg dårå, men dom kanske inte ens ville fråga dej något?)  Du är inte bra på att blogga, du bloggar kanske 3 ggr per vecka, tror du att det är kul att gå och läsa en sådan blogg? Pluss så kopierar inte jag och lissi dina inlägg utan det är du som kopierar våra inlägg. Haha, och jag läser inte ens din blogg, kanske den här gången och jag kommer hålla koll på vad du skriver om oss...

Och du tror att alla i världen avgudar och älskar din blogg va? Skulle inte tro det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0