Fick en wii i julklapp :P

Hahaha, vad har ni fått i julkapp då?  Jag har fått en massa, om ni vill se är det bara att checka:


Först såg mina julklappar ut sådär, 10 stycken + 2 kuvärer.


Alla mina julklappar


Man får släta ben och armar om man använder det här.


Vantar


Torrshampo


Ansiktsgrejjer


äkta hajtand från syrran ;O


20 euro, ca; 200 kr


Fondation och rosa läppglans


Bankkort på fyllt med ca;300 kr


Christina aguilera kit. innehåller typ showder gel, parfym och body lotion


Badbomber


Fransk manikyr kit.


Hygiens-kit (stavning)  B.U.S, svampar, någon dove body lotion, nessecär och sminkborttagnings kräm.

Sen fick jag också ett wii, haha, ingen bra bild på det :P




Hoppas ni får en fortsatt trevlig jul för det kommer jag ha...
PUSSAR ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0