Bäst i idol var...

Erik Grönwall.
Inte för att jag är så stort beroende fan av honom, eller någon annan av idolerna. Mina favoriter från början var ju Tove och Nicklas?
Synd att Tove åkte :( 
Erik sjöng iallafall "Run to the hills" eller hur det stavas.. Asså det var verkligen hans bästa uppträdande hittills!!!!
 


Nästa vecka sitter jag ju i Globen och kollar Idol live, hoppas att det verkligen blir ett sånt ös som jag hoppas att det ska bli. Kolla efter mejh då. Jag sitter i parkett 1 ganska långt fram.. Hahah, om jag inte minns fel asså.. 

Hittade en gammal bild på mej när jag är typ 11? Jag hade aldrig färgat håret och fixa ögonbrynen eller färgat dom. Haha, visst har jag förändrats? Och sen hade jag typ min skype mobil eller något som hade dålig upplösning.. 2.0 mg....

(Jag i blont..) Visst har jag förändrats sen dess? Inte för att jag och Linda går runt med dom där minerna 24/7, men liksom med utseendet och inseendet...

Kommentarer
Postat av: Alicia

ÅHHHHHHHHHHHHHH äntligen någon som gillar tove :D (och elin kling) Issie <3

2009-12-07 @ 15:53:51
URL: http://aliciaskisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0