1 december




Har ni kollat på julkalendern det här året? Har jag kollat på julkalendern det här året? Svar: nej, och tänker inte ens göra det. Under dom tidigare åren var dom mycket mera avancerade och det hände mycket mera, som till exempel "Diselråttor och sjömansmöss". (Min favorit iförsej..) Det hände mycket, mycket mera i den än dom som har kommit nu. Nu ska dom bara gå runt och lösa en massa mysterier. Först visste jag inte ens att det var den hära "supersnällasilverSara och stålHenrik" skiten.. Jag trodde dom drev.

Tycker inte ni att julkalendrar också ska spelas ute, men RIKTIG snö, och inte i en löjlig studio med låtsas snö. Eller vad tycker ni om julkalendrarna som har varit vid dom här senaste åren, om ni ens har kollat på dom..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0